Keyforce Quote Integrasjon lar deg
opprette tilbud og ordre i SuperOffice
- overføres automatisk til ditt regnskapssystem

Image is not available
Image is not available
Image is not available

Ordreinntastning enkelt og hurtig
direkte fra SuperOffice

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

Enkel og trygg tilbuds prosess
Opprett trygt tilbud og ordrer i SuperOffice

 

 

Slik virker det

Keyforce Tilbud & Ordre gjør det mulig for dine SuperOffice brukere, å opprette tilbud med de rette varer, rabatter og priser mv. fra regnskapssystemet, direkte i SuperOffice.

Når tilbudet blir til en ordre, sender vi automatisk ordren tilbake til regnskapssystemet.

  • Alle vare- og prislister fra deres regnskapssystem er tilgjengelig i SuperOffice 

  • Når et tilbud blir til en ordre, overføres det direkte i regnskapssystemet, uten at du skal registreres dobbelt. 

Keyforce Tilbud & Ordre er bygget opp om SuperOffice Salg, så du har alle de normale funksjoner i SuperOffice tilgengelige som du pleier. 

Integrasjonen hever brukeropplevelsen i SuperOffice, da varer, priser mv. er automatisk med fra regnskapssystemet, og ikke minst så slipper du å opprette ordren i regnskapssystemet manuelt igjen.

 

MB Keyforce Quote integration2

Alle vare- og prislister fra regnskapssystemet 
tilgengelige direkte i SuperOffice

Åpenbare fordeler

Keyforce Tilbud & Ordre skaper verdier fra første stund og sikrer at deres SuperOffice brukere får en hurtig og effektiv arbeidsprosess ved tilbudsprosessen. 

  • Jobb i SuperOffice, og slipp å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få ordren registrert hurtig og trygt

  • Registrer ordren selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at tilbud/ordre data er likt i begge systemer

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett tilbudet i SuperOffice og bokfør i regnskapssystemet med få klikk

Nøkkelfunksjoner

Keyforce Tilbud & Ordre inkluderer en rekke funksjoner, som komplimenterer SuperOffice. 

  • Dine vare- og prislister er tilgjengelig direkte fra ditt regnskapssystem

  • Når ditt tilbud blir til en salg, bokføres ordren automatisk i ditt regnskapssystem

 

Implementering er
enkel og sikker

Keyforce tilbud & Ordre er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, tar implementering typisk 2-3 dager.

 

Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi understøtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise

Vi støtter kun Windows klienten.
 

Har du spørsmål til
Keyforce Tilbud & Ordrer?

Ring: 21 98 69 70

erp logoer2

Vi støtter følgende regnskapssystemer

Keyforce Tilbud & Ordre støtter følgende regnskaps- og fag-systemer:

  • Visma Business
  • Visma Global
  • Visma Mamut
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics AX
  • Unimicro
  • Unit4 Agresso


Er du i tvil om ditt regnskapssystem er støttet, så ring til oss:

Tlf.: 21 98 69 70

Vi har kunder i hele Norden, som sparer deres selgers tid hver dag
ved at benytte Keyforce Tilbud & Ordre 

Her er noen av våres kunder:

logo stripe erpsync kunder2

Priser

Alle priser er ekskl. MVA og i NOK



Lisenser

Keyforce Tilbud & Ordre = 70 kr. pr. bruker pr. måned

 

NB! For å hente riktig pris og rabatt må du ha lisenser til
Keyforce ERP Synkronisering

 


 

 

Kjøp her!

Hvis dere er tilknyttet en SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med dem.

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også ta kontakt direkte med oss:

Tlf.: 21 98 69 70

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Betingelser ved kjøp

  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering
  • Særlige ønsker til oppsett avstemmes og faktureres separat pr. time
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp
  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem
  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

new keyforce logo 200x50