Keyforce Quote Integrasjon lar deg
opprette tilbud og ordre i SuperOffice
- overføres automatisk til ditt regnskapssystem

Image is not available
Image is not available
Image is not available

Ordreinntastning enkelt og hurtig
direkte fra SuperOffice

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

Spar tid ved hver enkel ordreregistrering.
Opprett trygt tilbud og ordrer i SuperOffice

 

 

Slik virker det

Keyforce Quote Integrasjon gjør det mulig for dine SuperOffice brukere, å opprette tilbud med de rette varer, rabatter og priser mv. fra regnskapssystemet, direkte i SuperOffice.

Når tilbudet blir til en ordre, sender vi automatisk ordren tilbake til regnskapssystemet.

  • Alle vare- og prislister fra deres regnskapssystem er tilgjengelig i SuperOffice Quote 

  • Når et tilbud blir til en ordre, overføres det direkte i regnskapssystemet, uten at du skal inntastes dobbelt. 

Vår integrasjon er bygget opp om SuperOffice Quote, så du har alle de normale funksjoner tilgengelige som du pleier. 

Integrasjonen hever brukeropplevelsen i SuperOffice Quote, da varer, priser mv. er automatisk med fra regnskapssystemet, og ikke minst så slipper du å opprette ordren i regnskapssystemet manuelt igjen.

 

MB Keyforce Quote integration2

Alle vare- og prislister fra regnskapssystemet 
tilgengelige direkte i SuperOffice Quote

Åpenbare fordeler

Keyforce Quote Integrasjon skaper verdier fra første start og sikrer deres SuperOffice brukere en hurtigere og bedre arbeidsprosess ved ordreregistrering. 

  • Jobb i SuperOffice, og slipp å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få ordren registrert hurtig og trygt

  • Registrer ordren selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at tilbud/ordre data er likt i begge systemer

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett tilbudet i SuperOffice og bokfør i regnskapssystemet med få klikk

Nøkkelfunksjoner

Keyforce Quote Integrasjon inkluderer en rekke funksjoner, som komplimenterer SuperOffice Quote. 

  • Dine vare- og prislister fra ditt regnskapssystem, tilgjengelig i SuperOffice Quote

  • Når din Quote blir til et salg, bokføres ordren automatisk i ditt regnskapssystem

 

Implementering er
enkel og sikker

Keyforce Quote Integrasjon er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, tar implementering typisk 2-3 dager.

 

Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi understøtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice CRM Online
  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise

Vi støtter både Windows og Web klienten.
 

Har du spørsmål til
Keyforce Quote Integrasjon?

Ring: 21 98 69 70

Slik ser Keyforce Quote Integration ut

SuperOffice Quote gir deg som standard mulighet til å opprette Tilbud på Salg i SuperOffice.
(standard funksjonalitet i SuperOffice Quote)

Opprett nytt tilbud i SuperOffice

Legg til produkter til ditt tilbud.
(standard funksjonalitet i SuperOffice Quote)

Legg til produkter

Keyforce Quote Integrasjon sikrer at de vare- og prislister du kan velge,
kommer direkte fra ditt regnskapssystem

Velg produkter fra ditt regnskapssystem

Bygg ditt tilbud opp med flere varer fra ditt regnskapssystem.
Trykk på 'Registrer ordre' for at klargjøre bokføring tilbake til regnskapssystemet.

Tilføy flere produkter

Trykk på OK og integrasjonen sørger for at tilbudet blir overført automatisk til ditt regnskapssystem

Klar til registrering

Her ses at ordren nå er bokført i regnskapssystem automatisk.
(i dette eksempel Visma Business)

Ordre bokført i regnskapssystemet

Ordren kan nå også ses med det samme i rapport panelet, som jo viser
detaljer fra regnskapssystemet direkte i SuperOffice.

ERP detaljer i SuperOffice

Arrow
Arrow
Slider

Vi har kunder i hele Norden, som sparer deres selgers tid hver dag
ved å benytte Keyforce Quote Integrasjon 

Her er noen av våres kunder:

quote cust

Quote Connector

Pris pr SuperOffice Quote bruker pr. mnd

 

Kr 40,-

 

Visma eAccounting

Visma eEkonomi

PowerOffice Go

 

 

 

 

 

 

 

 

 

InRiver PIM *) Kr 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 90,-


*) Pris for serverlisens å knytte seg til InRiver, kommer i tillegg til Quote Conenctor. Kan kombineres med alle Connectorer.

Quote Connector

Pris pr SuperOffice Quote bruker pr. mnd

 

Kr 70,-

 

Visma .net

Visma Business

Visma Global

Visma Administration

Visma Mamut

Azets

Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamics AX

Zirius

UniMicro

Unit 4 Agresso

Fortnox

Xero (kommer snart)

 

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,-


**) Pris pr ekstra klient i ERP. Dette tilvalg er et krav hvis du skal integrere flere regnskaper.

Kjøp her!

Hvis dere er tilknyttet en SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med dem. Bistand ved installasjon må påregnes, avstemmes og faktureres separat pr. time.

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også ta kontakt direkte med oss:

Gå til vårt bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

Kjøp nå! Online Kjøp nå! Onsite 

Betingelser

- Alle priser er pr. SuperOffice Quote bruker og er ekskl. mva. (NOK)

- Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering

- Den månedlige lisenspris inkluderer support

- Antall brukere må være lik antall SuperOfice brukere (Brukerplan Sales eller Complete) 

- Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp

- Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser, men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem

- Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.