Hovedfunksjoner

  • Velg eksisterende kunde, hentes fra ditt ERP-system
  • Opprett en ny kunde, overføres deretter til ditt ERP-system
  • Opprett nye ordrer
  • Velg varer fra liste, hentes fra ditt ERP-system med riktig pris og rabatt
  • Benytt strekkodeleser
  • Se lagerstatus for varer
  • Signatur
  • Se fakturahistorikk
  • Stykk lister / Strukturer
  • Erstatningsprodukt
  • Hent ordre fra ERP
  • Integrasjon til SuperOffice
  • -  Salg oppdateres automatisk
  • -  Tilbud og ordre dokumenter lagres
  • -  Quote blir oppdatert automatisk
  • Integrasjon til ERP, ordre overføres direkte til ditt erp sytem

Har du spørsmål til InOrder?

Ring: 21 98 69 70

 

 

Synligjør stor verdi for dine
selgere på farten

  • Lag ordren sammen med kunden
  • Unngå dobbeltregistrering av ordrer
  • Ikke flere håndskrevne ordresedler, spar tid i regnskapsavdelingen
  • Optimaliser deres ekspedisjonstid for hver eneste ordre

InOrders intuitive brukergrensesnitt sikrer, at alle selgere trygt og enkelt kan opprette ordrer.

Hos flere av våres kunder, sparer hver selger mellom 10 og 20 minutter for hver ordreekspedisjon.

Tidsbesparelsen er tydelig og kvaliteten av hver ordre er høyere, da usikkerheten ved håndskrevne ordresedler er eliminert.

InOrder kan derfor meget hurtig tilføre stor verdi for din virksomhet.