InOrder

Dine selgere vil elske

Ordreregistrering på din tablet (nettbrett). Enkelt og trygt.
Opprett tilbud og ordrer, når du besøker dine kunder.
Tilbud lagres i SuperOffice. Ordrer bokføres i ERP systemet.

Slider

Ordreregistrering til selgere på veien. Enkelt. Trygt. 

Slik virker det

InOrder lar deg trygt gjennomføre hele ordreprosessen på din iPad eller Android tablet.

Start InOrder og gjør følgende:

  1. Velg eller opprett kunde
  2. Legg til ønskede produkter/varelinjer med riktig pris og rabatt fra ditt regnskapssystem
  3. Få evt. kundens underskrift direkte på tabletten 
  4. Tilbud lagres i SuperOffice, ordrer overføres til ditt regnskapssystem

InOrder er spesielt genialt til selgere på veien.

På kundebesøk kan selgeren trygt opprette en ordre sammen med kunden, få en underskrift og sette ekspedisjonen i gang med det samme.

Ordren er nå registrert i regnskapssystemet og kan godkjennes hos regnskapsavdelingen.

ipad med inorder 1b

Få kundens underskrift med det samme.
Ordren bokføres direkte i ditt regnskapssystem

Hovedfunksjoner

  • Velg eksisterende kunde, hentes fra ditt ERP system
  • Opprett en ny kunde, overføres deretter til ditt ERP system
  • Opprett nye ordrer
  • Velg varer fra liste, hentes fra ditt ERP system med riktig pris og rabatt
  • Benytt strekkodeleser
  • Se lagerstatus for varer
  • Signatur
  • Se fakturahistorikk
  • Stykk lister / Strukturer
  • Erstatningsprodukt
  • Hent ordre fra ERP
  • Integrasjon til SuperOffice
  • -  Salg oppdateres automatisk
  • -  Tilbud og ordre dokumenter lagres
  • -  Quote blir oppdatert automatisk
  • Integrasjon til ERP, ordre overføres direkte til ditt erp sytem

Har du spørsmål til InOrder?

Ring: 21 98 69 70

 

 

Synligjør stor verdi for dine
selgere på farten

  • Lag ordren sammen med kunden
  • Unngå dobbeltregistrering av ordrer
  • Ikke flere håndskrevne ordresedler, spar tid i regnskapsavdelingen
  • Optimaliser deres ekspedisjonstid for hver eneste ordre

InOrders intuitive brukergrensesnitt sikrer, at alle selgere trygt og enkelt kan opprette ordrer.

Hos flere av våres kunder, sparer hver selger mellom 10 og 20 minutter for hver ordreekspedisjon.

Tidsbesparelsen er tydelig og kvaliteten av hver ordre er høyere, da usikkerheten ved håndskrevne ordresedler er eliminert.

InOrder kan derfor meget hurtig tilføre stor verdi for din virksomhet.

 

erp logoer2

Vi støtter følgende regnskapssystemer

InOrder støtter følgende regnskaps- og fag-systemer:

  • Visma .NET
  • Visma Business
  • Visma Global
  • Visma Mamut
  • Microsoft Dynamics NAV (2009->2017, 365)
  • Microsoft Dynamics C5 (v. 4.X)
  • Microsoft Dynamics AX (2009->2012, 365)


Er du i tvil om ditt regnskapssystem er støttet, så ring til oss:

Tlf.: 21 98 69 70

Slik ser InOrder ut

Oppstartvindu gir oversikt over dine aktive tilbud og ordre, og viser siste perioder grafisk

Overblikk

Vi søker etter alle navn som inneholder dette. Vi oppretter ny med +.

Velg Kunde

Vi søker etter produkter direkte fra ditt ERP-system. Optimalisert for dine normale søk.

Velg produkt

Det er en egen funksjon for å få kunden til å signere og bekrefte ordren direkte.

Signatur

Arrow
Arrow
Slider


inorder cust

Prøv gratis

Du kan prøve InOrder helt gratis, ved å downloade app'en på din tablet herfra: 


Apple Appstore - hvis du har en iPad:
 

appstore logo apple

 

Google Play - hvis du har en Android: 

 appstore logo android

 

Når app'en er downloadet, skal du starte den opp og følge anvisningene.

Ring gjerne til oss, hvis du har problemer med at installere app'en på 21 98 69 70


InOrder er utviklet og vedlikeholdes av Keyforce

new keyforce logo 200x50

Priser

Alle priser er ekskl. MVA og i NOK.

Normal bruker pr. måned

150 kr.

 

Ekstra ERP regnskap bruker pr. måned

225 kr.
Hvis InOrder skal integreres med flere regnskaper

 

Ekstern bruker pr. måned

75 kr.
Bruker fastlåst til én bestemt kunde

 

Kjøp!

Gå til vår bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70

Kjøp nå!

 

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

Her finner du vilkår for Behandling av data og personvern.