Åpenbare fordeler

Vår integrasjon sørger for at deres SuperOffice-brukere får en mer effektiv og bedre arbeidsopplevelse. 

  • Arbeid i SuperOffice, dere slipper å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeopplysninger

  • Bedre kundeservice, svar hurtig på spørsmål til kundenes fakturaer

  • Finn kundeopplysninger selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at stamdata er like i begge systemer

  • Få større kundeinnsikt mye hurtigere og enklere

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett kunder i SuperOffice og overfør til regnskapssystemet med et enkelt klikk

Har du spørsmål til
Keyforce ERP-synkronisering?

Ring: 21 98 69 70

 

Implementering er
trygg og sikker

Keyforce ERP Synkronisering er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, beregner vi implementering typisk til 1-2 dager.


Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi støtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice CRM Online
  • SuperOffice Onsite 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 OnSite (krever Expander Services/Integrations Server).

Er du ikke SuperOffice Online kunde, støtter vi både Windows og Web klienten.
Vi støtter SuperOffice Online i alle tilgjengelige browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

Det er forskjell på funksjonalitet og feltoppsett mellom Onsite og Online.