ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 50,-

 

Visma eAccounting

Visma eEkonomi 

 

 

 

 

 

 

 

Design & Administration *  Kr. 190,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 90,-

 


 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 90,-

 

Visma.net

Visma Business

Visma Global

Visma Contracting

Visma Severa

Visma SmartDok

Azets

ClearBooks

Sage 200

Elfo

Xero (kommer snart)

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,-

 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 70,-

 

Visma Mamut

Visma Administration

Visma Nova

Tripletex

PowerOffice Go

Zirius

UniMicro

Fortnox

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,-

 


 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 110,-

 

Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamics AX

Microsoft Dynamics C5

Unit4 Business World Agresso

Multicase

Jeeves

Spectra MPS

View Software

Cross Advertising

 

 

 

Design & Administration *  Kr. 490,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 390,-

 

Kom i gang

Hvis dere er tilknyttet en SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med dem.  Bistand ved installasjon må påregnes, avstemmes og faktureres separat pr. time

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du typisk dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også ta kontakt direkte med oss:

Tlf.: 21 98 69 70

 

Kjøp!

Gå til vårt bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

Kjøp nå! Online Kjøp nå! Onsite 

 

 

Betingelser

  • Alle priser er ekskl. MVA og i NOK
  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Antall brukere må stemme med antall SuperOffice brukere (alle brukerplaner)
  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp
  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser, men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem
  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

 

  *  Pris serverlisens, ikke pr. bruker.  Med dette tilvalget får du mulighet til å ta med samtlige felter fra kundetabellen i regnskapssystemer, samt mulighet for å endre innholdet av rapport panel med fakturahistorikk.  Kan ikke brukes mot ERP cloud systemer.

 ** Pris pr ekstra klient i ERP. Dette tilvalg er et krav hvis du skal ha integrert flere regnskaper fra ditt regnskapssystem