ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

Kr 70,-

Visma Mamut

 Oppsett  Kjøp nå!
Visma Administration  Oppsett  Kjøp nå!
Visma eAccounting  Oppsett  Kjøp nå!
Visma eEkonomi  Oppsett  Kjøp nå!
Visma Nova  Oppsett  Kjøp nå!
Tripletex  Oppsett  Kjøp nå!
PowerOffice Go  Oppsett  Kjøp nå!
Zirius  Oppsett  Kjøp nå!
UniMicro  Oppsett  Kjøp nå!
Fortnox  Oppsett  Kjøp nå!

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,- 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

Kr 90,-

Visma.net

 Oppsett  Kjøp nå!
Visma Business  Oppsett  Kjøp nå!
Visma Global  Oppsett  Kjøp nå!
Visma Contracting  Oppsett  Kjøp nå!
Visma.net Project Management  Oppsett  Kjøp nå!
Visma SmartDok  Oppsett  Kjøp nå!
Azets  Oppsett  Kjøp nå!
ClearBooks    Kjøp nå!
Sage 200  Oppsett  
Elfo  Oppsett  

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,- 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

Kr 110,-

Microsoft 365 Business Central

 Oppsett  Kjøp nå!
Microsoft Dynamics NAV  Oppsett  Kjøp nå!
Microsoft Dynamics AX  Oppsett  Kjøp nå!
Microsoft Dynamics C5  Oppsett  Kjøp nå!
Unit4 Business World Agresso  Oppsett  Kjøp nå!
Multicase    
Spectra MPS    
View Software  Oppsett  
Cross Advertising    
     

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,-


Kom i gang

Hvis dere er tilknyttet en SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med dem.  Bistand ved installasjon må påregnes, avstemmes og faktureres separat pr. time

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du typisk dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også ta kontakt direkte med oss:

 

Kjøp!

Gå til vårt bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

Kjøp nå! Online Kjøp nå! Onsite 

 

Betingelser

  • Alle priser er ekskl. MVA og i NOK
  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Antall brukere må stemme med antall SuperOffice brukere (alle brukerplaner)
  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp
  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser, men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem
  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

 

Design & Ekstra ERP klient

   Pris serverlisens, ikke pr. bruker.  Med dette tilvalget får du mulighet til å ta med samtlige felter fra kundetabellen i regnskapssystemer, samt mulighet for å endre innholdet av rapport panel med fakturahistorikk.  

 ** Pris pr ekstra klient i ERP. Dette tilvalg er et krav hvis du skal ha integrert flere regnskaper fra ditt regnskapssystem