Synkronisering mellom deres regnskapssystem
og SuperOffice. Sikkert. Trygt. Effektivt.

Slik virker det

Keyforce ERP-synkronisering sørger for at dine kundedata i SuperOffice alltid stemmer med data i ditt regnskapssystem.

  • Valgfri 2-veis-synkronisering mellom SuperOffice og ditt regnskapssystem

  • Se åpne poster og kundetransaksjoner samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice 

  • Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskapssystemet med ett klikk 

  • Jobb i SuperOffice - unngå at dine selgere arbeider i regnskapssystemet

Keyforce ERP-synkronisering gjør alle de viktige kundeopplysninger, fakturaopplysninger, omsetningstall mv. tilgjengelige direkte i SuperOffice.

Dette sikrer at deres SuperOffice-brukere ikke skal bruke tid på at slå data opp i regnskapssystemet.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbeidsopplevelsen for deres selgere, kundeservice og alle andre brukere med kunde kontakt.

MB Keyforce ERP synk green 600x415 NO 2

Alle dine kundeopplysninger fra regnskapssystemet
er tilgjengelige direkte i SuperOffice