Keyforce ERP Synkronisering
gjør livet enklere for alle deres SuperOffice brukere

Image is not available
Image is not available
Image is not available

Standard integrasjon
med deres regnskapssystem

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

Synkronisering mellom deres regnskapssystem
og SuperOffice Online. Sikkert. Trygt. Effektivt.

Slik virker det

Keyforce ERP Synkronisering sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online alltid stemmer med data i ditt regnskapssystem.

  • Valgfri 2-veis synkronisering mellom SuperOffice Online og ditt regnskapssystem

  • Se åpne poster og kundetransaksjoner samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice 

  • Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskapssystemet med ett klikk 

  • Jobb i SuperOffice - unngå at dine selgere arbeider i regnskapssystemet

Keyforce ERP Synkronisering gjør alle de viktige kundeopplysninger, fakturaopplysninger, omsetningstall mv. tilgjengelige direkte i SuperOffice.

Dermed sikres det at deres SuperOffice brukere ikke skal bruke tid på at slå data opp i regnskapssystemet.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbeidsopplevelsen for deres selgere, kundeservice og alle andre brukere med kunde kontakt.

MB Keyforce ERP synk green 600x415 NO 2

Alle dine kundeopplysninger fra regnskapssystemet
er tilgjengelige direkte i SuperOffice Online

Åpenbare fordeler

Vår integrasjon skaper verdi fra første start og sikrer deres SuperOffice brukere en mer effektiv og bedret arbeidsopplevelse. 

  • Arbeid i SuperOffice, dere slipper å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeopplysninger

  • Bedre kundeservice, svar hurtig på spørsmål til kundenes fakturaer

  • Finn kundeopplysninger selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at stamdata er like i begge systemer

  • Få større kundeinnsikt mye hurtigere og enklere

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett kunder i SuperOffice og overfør til regnskapssystemet med et enkelt klikk

Har du spørsmål til
Keyforce ERP Synkronisering?

Ring: 21 98 69 70

 

Implementering er
trygg og sikker

Keyforce ERP Synkronisering er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, beregner vi implementering typisk til 1-2 dager.


Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi støtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice CRM Online
  • SuperOffice Onsite 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 OnSite (krever Expander Services/Integrations Server).

Er du ikke SuperOffice Online kunde, støtter vi både Windows og Web klienten.
Vi støtter SuperOffice Online i alle tilgjengelige browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

Standard oppsett for

visma net 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

visma eaccounting 220x216

Oppsett  Visma  SuperOffice 

 

visma nova 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

visma severa 220x216

 

 

ms nav 220x216

  Oppsett  SuperOffice

 

unit4 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

poweroffice 220x216

 Oppsett  Poweroffice  SuperOffice

 

clearbooks 220x216

 SuperOffice

 

multicase 220x216

 

 

evry 220x216

 

 

visma business 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

visma mamut 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

visma administration 220x216

  Oppsett  Visma  SuperOffice

 

visma smartdok 220x216

Kommer snart

 

ms ax 220x216

  Oppsett  SuperOffice

 

unimicro 220x216

  Oppsett  SuperOffice

 

xero 220x216

 Kommer snart...

 

sage 220x216

 

 

elfo 220x216

 

 

tieto 220x216

 

 

visma global 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

visma contracting 220x216

SuperOffice

 

azets 220x216

 Oppsett  SuperOffice

 

tripletex 220x216

 Kommer snart...

  

C5 220x216

  

 

zirius 220x216

 Oppsett Zirius SuperOffice

 

fortknox 220x216

Fortnox  SuperOffice

 

jeeves 220x216

 

 

view 220x216

 

Slik ser Keyforce ERP Synkronisering ut

Stamdata på kontaktkortet er synkronisert med regnskapssystemet.
Egen rapportpanel viser tilbud, ordre og fakturahistorikk. Mini panel viser kunde detaljer.

Stamdata og rapportpaneler

Klikk på en fakturalinje i rapportpanelet, og se straks de enkelte varelinjer på ordren

Ordrelinjer

Når du har opprettet et nytt firma i SuperOffice, kan det overføres som kunde, leverandør
eller samarbeidspartner i regnskapssystemet, ved at trykke på ERP knappen øverst.

Tilknytt nytt firma til regnskapssystemet

Tilknytning bekreftes, og firmaet tas med fremover i synkroniseringen.

Bekreft tilknytning

Arrow
Arrow
Slider

Virksomheter i hele Skandinavia bruker Keyforce ERP Synkronisering

Her er noen av våre kunder:

erp cust

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 50,-

 

Visma eAccounting

Visma eEkonomi 

PowerOffice Go 

 

 

 

 

 

Design & Administration *  Kr. 190,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 90,-

 


 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 90,-

 

Visma.net

Visma Business

Visma Global

Visma Contracting

Visma Severa

Visma SmartDok (kommer snart)

Azets

ClearBooks

Sage 200

Elfo

Xero (kommer snart)

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,-

 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 70,-

 

Visma Mamut

Visma Administration

Visma Nova

Tripletex (kommer snart)

Zirius

UniMicro

Fortnox

 

Design & Administration *  Kr. 390,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 290,-

 


 

ERP Synkronisering

Pris pr SuperOffice bruker pr. mnd

 

Kr 110,-

 

Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamics AX

Microsoft Dynamics C5

Unit4 Business World Agresso

Multicase

Jeeves

Spectra MPS

View Software

Cross Advertising

 

 

 

Design & Administration *  Kr. 490,-

Ekstra ERP Klient (regnskap) **  Kr. 390,-

 

Kom i gang

Hvis dere er tilknyttet en SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med dem.  Bistand ved installasjon må påregnes, avstemmes og faktureres separat pr. time

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du typisk dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også ta kontakt direkte med oss:

Tlf.: 21 98 69 70

 

Kjøp!

Gå til vårt bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

Kjøp nå! Online Kjøp nå! Onsite 

 

 

Betingelser

  • Alle priser er ekskl. MVA og i NOK
  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Antall brukere må stemme med antall SuperOffice brukere (alle brukerplaner)
  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp
  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser, men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem
  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

 

  *  Pris serverlisens, ikke pr. bruker.  Med dette tilvalget får du mulighet til å ta med samtlige felter fra kundetabellen i regnskapssystemer, samt mulighet for å endre innholdet av rapport panel med fakturahistorikk.  Kan ikke brukes mot ERP cloud systemer.

 ** Pris pr ekstra klient i ERP. Dette tilvalg er et krav hvis du skal ha integrert flere regnskaper fra ditt regnskapssystem

 

 

Underkategorier