Keyforce ERP Synkronisering
gjør livet enklere for alle deres SuperOffice brukere

Image is not available
Image is not available
Image is not available

Standard integrasjon
med deres regnskapssystem

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

Synkronisering mellom deres regnskapssystem
og SuperOffice Online. Sikkert. Trygt. Effektivt.

Slik virker det

Keyforce ERP Synkronisering sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online alltid stemmer med data i ditt regnskapssystem.

  • Valgfri 2-veis synkronisering mellom SuperOffice Online og ditt regnskapssystem

  • Se åpne poster og kundetransaksjoner samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice 

  • Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskapssystemet med ett klikk 

  • Jobb i SuperOffice - unngå at dine selgere arbeider i regnskapssystemet

Keyforce ERP Synkronisering gjør alle de viktige kundeopplysninger, fakturaopplysninger, omsetningstall mv. tilgjengelige direkte i SuperOffice.

Dermed sikres det at deres SuperOffice brukere ikke skal bruke tid på at slå data opp i regnskapssystemet.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbeidsopplevelsen for deres selgere, kundeservice og alle andre brukere med kunde kontakt.

MB Keyforce ERP synk green 600x415 NO 2

Alle dine kundeopplysninger fra regnskapssystemet
er tilgjengelige direkte i SuperOffice Online

Åpenbare fordeler

Vår integrasjon skaper verdi fra første start og sikrer deres SuperOffice brukere en mer effektiv og bedret arbeidsopplevelse. 

  • Arbeid i SuperOffice, dere slipper å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeopplysninger

  • Bedre kundeservice, svar hurtig på spørsmål til kundenes fakturaer

  • Finn kundeopplysninger selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at stamdata er like i begge systemer

  • Få større kundeinnsikt mye hurtigere og enklere

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett kunder i SuperOffice og overfør til regnskapssystemet med et enkelt klikk

Har du spørsmål til
Keyforce ERP Synkronisering?

Ring: 21 98 69 70

 

Implementering er
trygg og sikker

Keyforce ERP Synkronisering er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, beregner vi implementering typisk til 1-2 dager.


Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi støtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice CRM Online
  • SuperOffice Onsite 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 OnSite (krever Expander Services/Integrations Server).

Er du ikke SuperOffice Online kunde, støtter vi både Windows og Web klienten.
Vi støtter SuperOffice Online i alle tilgjengelige browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

Vi støtter følgende systemer

Keyforce ERP Synkronisering støtter følgende regnskaps- og fag-systemer:

  • Visma .NET (Financials/Logistics)
  • Visma Business 
  • Visma Global
  • Visma eAccounting / eEkonomi 
  • Visma Mamut 
  • Visma Contracting
  • Visma Administration 
  • Visma Nova 
  • Visma e-conomic
  • Microsoft Dynamics NAV 
  • Microsoft Dynamics C5  
  • Microsoft Dynamics AX 
  • Unimicro 
  • Zirius 
  • Unit4 Business World (Agresso)
  • Jeeves
  • Azets 
  • Xero (nov 2017)
  • PowerOffice (nov 2017)
  • Clearbooks (des 2017)
  • Sage (des 2017)
  • View Software
  • Spectra MPS
  • Multicase
  • Elfo
  • Cross Advertising


Er du i tvil om ditt regnskapssystem er støttet, så ring til oss:

Tlf.: 21 98 69 70

Slik ser Keyforce ERP Synkronisering ut

Stamdata på kontaktkortet er synkronisert med regnskapssystemet.
Egen rapportpanel viser tilbud, ordre og fakturahistorikk. Mini panel viser kunde detaljer.

Stamdata og rapportpaneler

Klikk på en fakturalinje i rapportpanelet, og se straks de enkelte varelinjer på ordren

Ordrelinjer

Når du har opprettet et nytt firma i SuperOffice, kan det overføres som kunde, leverandør
eller samarbeidspartner i regnskapssystemet, ved at trykke på ERP knappen øverst.

Tilknytt nytt firma til regnskapssystemet

Tilknytning bekreftes, og firmaet tas med fremover i synkroniseringen.

Bekreft tilknytning

Arrow
Arrow
Slider

Virksomheter i hele Skandinavia bruker Keyforce ERP Synkronisering

Her er noen av våre kunder:

erp cust

Priser

Alle priser er ekskl. MVA og i NOK


Lisenspris på ERP Synkronisering

Hvis dere bruker Microsoft Dynamics NAV, C5, AX, Unit4 Agresso,
Spectra MPS, Multicase, Jeeves, View, Elfo eller Cross:

110kr. pr. bruker pr. måned

 

Hvis dere bruker Visma Business, Visma Global, Visma.NET,
Visma Contracting, Azets eller Xero:

90kr. pr. bruker pr. måned

 

Hvis dere bruker Visma Administration, Visma Mamut,
Visma Nova, Visma eAccounting, Zirius eller Unimicro:

70 kr. pr. bruker pr. måned

 

Design & Administration* = 390 kr. pr. måned (ikke pr. bruker)

Ekstra ERP Klient (regnskap)** = 290 kr. pr. måned (ikke pr. bruker)



 



* Med dette tilvalget får du mulighet til å ta med samtlige felter fra kundetabellen i regnskapssystemer, samt mulighet for å endre innholdet av rapport panel med fakturahistorikk 

** Dette tilvalg er et krav hvis du skal ha integrert flere regnskaper fra ditt regnskapssystem 

 

 

Kom i gang

Hvis dere er tilknyttet en SuperOffice forhandler, anbefaler vi at du koordinerer implementeringen med dem.  Bistand ved installasjon må påregnes, avstemmes og faktureres separat pr. time

Har du ingen tilknyttet forhandler eller har du typisk dialog direkte med SuperOffice kontoret, kan du også ta kontakt direkte med oss:

Tlf.: 21 98 69 70

 

Kjøp!

Gå til vårt bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

Kjøp nå!

 

Betingelser ved kjøp

  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp
  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser, men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem
  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

 

new keyforce logo 200x50