Åpenbare fordeler

Våres integrasjon skaper verdi fra start og sikrer deres SuperOffice brukere en mer effektiv og bedre arbeids-opplevelse. 

  • Bli i SuperOffice, slipp å åpne regnskapssystemet
  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeopplysninger
  • Bedre kundeservice, svar hurtig på spørsmål til kundenes fakturarer  
  • Finn kundeopplysningerne selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen
  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at stamdata er lik i begge systemer
  • Få større kundeinnsigt mye enklere
  • Unngå dobbeltregistrering, opprett kunder i SuperOffice og overfør til regnskapssystemet med et enkelt klikk

Har du spørsmål til
e-conomic til SuperOffice?

Ring: 21 98 69 70

 

Implementering er
enkel og sikker

e-conomic til SuperOffice er en standard app til SuperOffice og installasjonen er derfor enkel og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og implementeringen tar ca. en halv dag.

Her kan du downloade en PDF med minimumskravene til installasjonen:

Minimumskrav

Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi støtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise
  • SuperOffice 8 Online

Er du ikke SuperOffice Online kunde, støtter vi både Windows og Web klienten.

Vi støtter SuperOffice Online i alle de meste brukte browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.