De 2 viktigste systemer i din virksomhet koblet sammen,
øker kundeinnsikten og optimerer arbeidsprosessene.

Image is not available
Image is not available

e-conomic online regnskapssystem
fullstendig integrert i SuperOffice

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Slider

logo stripe economic kunder

Enkel og fleksibelt online regnskapssystem
effektivt integreret med SuperOffice Online

 

Slik virker det

e-conomic til SuperOffice Online sørger automatisk for, at dine kundedata i SuperOffice Online alltid stemmer med dem i e-conomic.

  • Valgfri 2-veis synkronisering mellom SuperOffice Online og ditt regnskapssystem
  • Se kunde detaljer samt faktura- og ordrelinjer direkte i SuperOffice
  • Overfør nye kunder fra SuperOffice til regnskapssystemet med ét klikk
  • Bli i SuperOffice - unngå at dine selgere arbeider i regnskapssystemet

e-conomic til SuperOffice Online gjør alle de viktige kundeopplysninger, fakturaopplysninger mv. tilgjengelig direkte i SuperOffice

Dermed sikrer du at deres SuperOffice brukere ikke skal bruke tid på å slå opp data i e-conomic.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbeidsopplevelse for deres selgere, kundeservice og alle andre brukere med kunde kontakt.

e conomic mbp 1

e-conomic til SuperOffice Online sikrer høyere datakvalitet og optimerer arbeidsprosessen.
Bli i SuperOffice selvom du skal se fakturalinjer og utestående.

  

e conomic logo standard

Hvem er e-conomic? Les mer på www.e-conomic.dk

Åpenbare fordeler

Våres integrasjon skaper verdi fra start og sikrer deres SuperOffice brukere en mer effektiv og bedre arbeids-opplevelse. 

  • Bli i SuperOffice, slipp å åpne regnskapssystemet
  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeopplysninger
  • Bedre kundeservice, svar hurtig på spørsmål til kundenes fakturarer  
  • Finn kundeopplysningerne selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen
  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at stamdata er lik i begge systemer
  • Få større kundeinnsigt mye enklere
  • Unngå dobbeltregistrering, opprett kunder i SuperOffice og overfør til regnskapssystemet med et enkelt klikk

Har du spørsmål til
e-conomic til SuperOffice?

Ring: 21 98 69 70

 

Implementering er
enkel og sikker

e-conomic til SuperOffice er en standard app til SuperOffice og installasjonen er derfor enkel og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og implementeringen tar ca. en halv dag.

Her kan du downloade en PDF med minimumskravene til installasjonen:

Minimumskrav

Hvilke SuperOffice versjoner?

Vi støtter følgende SuperOffice versjoner:

  • SuperOffice 7.0, 7.1, 7.5
  • SuperOffice 8 onPremise
  • SuperOffice 8 Online

Er du ikke SuperOffice Online kunde, støtter vi både Windows og Web klienten.

Vi støtter SuperOffice Online i alle de meste brukte browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

Slik ser e-conomic til SuperOffice ut

Stamdata på kontaktkortet er synkronisert med regnskapssystemet.
Rapport panel viser tilbud, ordre og fakturahistorikk mv.

Synkronisert stamdata og kundeinnsikt i egne paneler

Når et prospect i SuperOffice blir til en kunde, skal du bare trykke på knappen 'ERP' øverst,
så opprettes firmaet automatisk i e-conomic og ekstra registrering unngås.

Overfør firma til e-conomic

Integrasjonen er valgfri 2-veis, hvilket betyr at du selv kan styre hvilke felter som skal synkroniseres.
Dette styres enkelt direkte i SuperOffice Administrator klienten.

Valgfri 2-veis synkronisering

Arrow
Arrow
Slider

Priser

Alle priser er ekskl. moms og i NOK



e-conomic til SuperOffice

520 kr. pr. måned (uansett antall SuperOffice brukere)

 

Oppstartsgebyr, installasjon

6.500 kr.

Eventuelle spesielle ønsker om tilpasning må avtales før installasjonen påbegynnes, faktureres etter vanlig timepris på 1.450 kr.


Kjøb!

Ring til oss:  

Tlf.: 21 98 69 70

Eller besøk SuperOffice Online Appstore

e conomic logo standard 

 

Betingelser ved kjøb

  • Spesielle ønsker til tilpasninger avstemmes og faktureres separat pr. time
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Oppsigelse kan skje med 1 månedes varsel


Denne app er utviklet og vedlikeholdes av:

siteshop logo font RED transparent