Keyforce ERP Synkronisering
gjør livet enklere for alle Microsoft Dynamics CRM brukere

Standard integrasjon
med deres regnskapssystem

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Slider

Synkronisering mellom ditt regnskapssystem
og Microsoft Dynamics CRM 365. Sikkert. Trygt. Effektivt.

Slik virker det

Keyforce CRM Synkronisering sørger automatisk for, at dine kundedata i Microsoft Dynamics CRM alltid stemmer med data i ditt regnskapssystem.

  • Valgfri 2-veis synkronisering mellom Microsoft CRM og ditt regnskapssystem

  • Se åpne poster og kundetransaksjoner samt faktura- og ordrelinjer direkte i Microsoft CRM

  • Overfør nye kunder fra Microsoft CRM til regnskapssystemet med ett klikk 

  • Jobb i Microsoft CRM - unngå at dine selgere arbeider i regnskapssystemet

Keyforce CRM Synkronisering gjør alle de viktige kundeopplysninger, fakturaopplysninger, omsetningstall mv. tilgjengelige direkte i Microsoft CRM.

Dermed sikres det at deres Microsoft CRM brukere ikke skal bruke tid på at slå data opp i regnskapssystemet.

Dette sparer tid og forbedrer den daglige arbeidsopplevelsen for deres selgere, kundeservice og alle andre brukere med kunde kontakt.

 

ms erp sync1

Alle dine kundeopplysninger fra regnskapssystemet
er tilgjengelige direkte i Microsoft Dynamics CRM

Åpenbare fordeler

Vår integrasjon skaper verdi fra første start og sikrer deres Microsoft CRM brukere en mer effektiv og bedret arbeidsopplevelse. 

  • Arbeid i Microsoft CRM, dere slipper å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få hurtigere adgang til kundeopplysninger

  • Bedre kundeservice, svar hurtig på spørsmål til kundenes fakturaer

  • Finn kundeopplysninger selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at stamdata er like i begge systemer

  • Få større kundeinnsikt mye hurtigere og enklere

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett kunder i Microsoft CRM og overfør til regnskapssystemet med et enkelt klikk

Har du spørsmål til
Keyforce CRM Synkronisering?

Ring: 21 98 69 70

 

Implementering er
trygg og sikker

Keyforce CRM Synkronisering er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, beregner vi implementering typisk til 1-2 dager.


Hvilke Microsoft Dynmics CRM versjoner?

Vi støtter følgende versjoner:

  • Microsoft Dynamics 365
  • Microsoft Dynamics CRM 2015
  • Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Microsoft Dynamics CRM 2011

Er du ikke Microsoft CRM online 365 kunde, støtter vi både Windows og Web klienten.
Vi støtter Microsoft CRM 365 i alle tilgjengelige browsere som IE, Firefox, Chrome, Safari mv.

erp logoer2

Vi støtter følgende regnskapssystemer

Keyforce CRM Synkronisering støtter følgende regnskaps- og fag-systemer:

  • Visma.net (Financials/Logistics)
  • Visma Business 
  • Visma Global
  • Visma eAccounting 
  • Visma Mamut 
  • Visma Contracting 
  • Visma Administration 
  • Visma Nova 
  • Microsoft Dynamics NAV 
  • Microsoft Dynamics C5  
  • Microsoft Dynamics AX 
  • Unimicro 
  • Zirius 
  • Unit4 Business World (Agresso)
  • Azets 
  • PowerOffice Go
  • Clearbooks
  • Sage 

Er du i tvil om ditt regnskapssystem er støttet, så ring til oss:

Tlf.: 21 98 69 70

Slik ser Keyforce CRM Synkronisering ut

Stamdata på kunden er synkronisert med regnskapssystemet.

Stamdata og rapportpaneler

Arrow
Arrow
Slider

Virksomheter i hele Skandinavia bruker Keyforce CRM Synkronisering

Her er noen av våres kunder:

mscrm cust

 

 

Priser

Alle priser er ekskl. MVA og i NOK


Lisenspris på ERP Synkronisering

 

Pris pr. bruker * = 110 kr. pr. måned

Design & Administration** = 390 kr. pr. måned (ikke pr. bruker)

Ekstra ERP Klient (regnskap)*** = 290 kr. pr. måned (ikke pr. bruker)

 

 


 

* Pr. bruker tilsvarer antall bruker lisenser i Microsoft CRM.

** Med dette tilvalget får du mulighet til å ta med samtlige felter fra kundetabellen i regnskapssystemer, samt mulighet for å endre innholdet av rapport panel med fakturahistorikk 

*** Dette tilvalg er et krav hvis du skal ha integrert flere regnskaper fra ditt regnskapssystem 

 

 

 

Kjøp!

Gå til vår bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Kjøp nå!

 

Betingelser ved kjøp

  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering
  • Særlige ønsker til oppsett avstemmes og faktureres separat pr. time
  • Den månedlige lisenspris inkluderer support
  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp
  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser, men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem
  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

 

new keyforce logo 200x50