Keyforce Quote Integrasjon lar deg
opprette tilbud og ordre i MS Dynamics CRM
- overføres automatisk til ditt regnskapssystem

Ordreinntastning enkelt og hurtig
direkte fra MS Dynamics CRM

Alle SuperOffice brugere med kundekontakt sparer tid,
opnår bedre datakvalitet og får en forbedret arbejdsoplevelse

Integration mellem SuperOffice og jeres regnskabssystem
er et absolut must-have!

Image is not available
Image is not available
Slider

Spar tid ved hver enkel ordreregistrering.
Opprett trygt tilbud og ordrer i Dynamics 365

 

 

Slik virker det

Keyforce Produkt & Ordre synkronisering gjør det mulig for dine CRM brukere, å opprette tilbud med de rette varer, rabatter og priser mv. fra regnskapssystemet, direkte i Dynamics 365.

Når tilbudet blir til en ordre, sender vi automatisk ordren tilbake til regnskapssystemet.

  • Alle vare- og prislister fra deres regnskapssystem er tilgjengelig i Microsoft CRM

  • Når et tilbud blir til en ordre, overføres det direkte i regnskapssystemet, uten at du skal registrerer dobbelt. 

Vår integrasjon er bygget opp om Dynamics 365, så du har alle de normale funksjoner tilgengelige som du pleier. 

Integrasjonen hever brukeropplevelsen i Dynamics 365, da varer, priser mv. er automatisk med fra regnskapssystemet, og ikke minst så slipper du å opprette ordren i regnskapssystemet manuelt igjen.

 

ms erp sync x1

Alle vare- og prislister fra regnskapssystemet 
tilgengelige direkte i Dynamics 365

Åpenbare fordeler

Keyforce CRM Produkt & Ordre synkronisering skaper verdier fra første start og sikrer deres CRM brukere en hurtigere og bedre arbeidsprosess ved ordreregistrering. 

  • Jobb i Microsoft CRM, og slipp å åpne regnskapssystemet

  • Spar tid, få ordren registrert hurtig og trygt

  • Registrer ordren selv, unngå å spørre regnskapsavdelingen

  • Bedre datakvalitet, integrasjonen sikrer at tilbud/ordre data er likt i begge systemer

  • Unngå dobbeltregistrering, opprett tilbudet i Microsoft CRM og bokfør i regnskapssystemet med få klikk

Nøkkelfunksjoner

Keyforce Produkt & Ordre synkronisering inkluderer en rekke funksjoner, som komplimenterer Microsoft CRM. 

  • Dine vare- og prislister fra ditt regnskapssystem, er overført og oppdatert i Microsoft CRM

  • Når dit tilbud blir til et salg, bokføres ordren automatisk i ditt regnskapssystem

 

Implementering er
enkel og sikker

Keyforce produkt & Ordre synkronisering er et standardprodukt og installasjonen er derfor forutsigbar, trygg og sikker.

Vi kobler oss normalt opp via en fjernforbindelse til din server, og litt avhengig av ditt regnskapssystem, tar implementering typisk 2 dager.

 

Hvilke Microsoft CRM versjoner?

Vi understøtter følgende SuperOffice versjoner:

 

  • Microsoft Dynamics CRM 365
  • Microsoft Dynamics CRM 2015
  • Microsoft Dynamics CRM 2013
  • Microsoft Dynamics CRM 2011

Har du spørsmål til
Keyforce Produkt & Ordre synkronisering?

Ring: 21 98 69 70

erp logoer2

Vi støtter følgende regnskapssystemer

Keyforce CRM Produkt & Ordre synkronisering støtter følgende regnskaps- og fag-systemer:

  • Visma Business
  • Visma Global
  • Visma Mamut
  • Visma Contracting
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics AX
  • Unimicro
  • Unit4 Business World (Agresso)


Er du i tvil om ditt regnskapssystem er støttet, så ring til oss:

Tlf.: 21 98 69 70

Vi har kunder i hele Norden, som sparer deres selgers tid hver dag
ved å benytte Keyforce Produkt & Ordre synkronisering 

Her er noen av våres kunder:

mscrm cust

Priser

Alle priser er ekskl. MVA og i NOK



Lisenser

Pr bruker = 90 kr.  pr. måned

Pr. ekstra Firma = 290 kr. pr. måned. *)

 *) Denne trengs om det er flere enn en klient/firma i ERP systemet som skal importer ordrer.

 

NB! For å hente riktig pris og rabatt må du ha lisenser til
Keyforce CRM Synkronisering

 


 

 

Kjøp her!

Gå til vårt bestillingsskjema - eller ring: 21 98 69 70 eller skriv: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Her finner du NO-Avtaledokument og EN-Avtaledokument.

 

Kjøp nå!

 

Betingelser ved kjøp

  • Vi fakturerer 12 måneder forhåndsfakturering

  • Særlige ønsker til oppsett avstemmes og faktureres separat pr. time

  • Den månedlige lisenspris inkluderer support

  • Oppsigelse kan skje med 3 måneders varsel før avtalens utløp

  • Skifter du regnskapssystem til et annet kompatibelt, behøver du ikke kjøpe nye lisenser men kun utgifter til konsulent for å sette opp løsning mot nytt regnskapssystem

  • Det er kundens ansvar å ha de riktige lisenser for ERP systemet.

new keyforce logo 200x50